Åbningstider

Vi er fleksible og gør vores bedste for at imødekomme vores kunder, det er derfor altid muligt at kontakte klinikken telefonisk for tider udenfor de faste åbningstider.

Ønsker du flere behandlinger foretaget samme dag (store som små), så er det ofte nemmere at ringe direkte til klinikken. Så finder vi den perfekte løsning til dig.

Afbudspolitik

Meld afbud hurtigst muligt på tlf. svarer. Afbud skal ske senest 24 timer før behandlingstiden. Overholdes dette ikke, vil man blive krævet 50% af prisen for den aftalte behandling. Ved udeblivelse på selve dagen betales 100% af behandlingens pris.

Bemærk: Afbud via SMS, Facebook eller Instagram er ikke gældende.

Er man forsinket, kan det medføre en kortere behandlingstid end aftalt. Er der tid, forlænger vi behandlingen, men der kan være risiko for der er fuldt booket, og derved vil udskydelse ikke være en mulighed.

Er man forsinket i så stort et omfang, at behandlingen ikke kan udføres, vil man blive faktureret 50% af prisen for behandlingen.

Ankomst

Klinikken har kun åben efter aftale, så når du kommer til din aftalte behandling er det ikke nødvendig at melde din ankomst. Vi ved du er kommet. Gå op af trappen og tag plads i en af vores stole, nyd et glas koldt vand, så kommer vi og henter dig når vi går i gang.

Betaling

Hos Nordstrøm modtager vi mobilepay og kontanter (gerne på lige beløb).

Gavekort

Forkæl din nærmeste med et gavekort til behandlinger. Vi udsteder gavekort gældende til alle behandlinger. Disse kan købes i klinikken eller sendes direkte med post mod et gebyr på porto. Gavekortet gælder i 1 år frem.